onsdag 1 februari 2012

DAG 2

Började min morgon med frukost, yoghurt med blåbär, hallon och mandlar... Mmmm :) 

 Dagens lunch blev en kycklingsallad från Gilli Vanilli, jodå där är sallad under kycklingen och så dubbelt upp med dressing, vitlök-ananas. Åh herreguuud vad gott det var! Får bli lunch på fredag igen tror jag ;))
Kvällsmaten ser inte så frestande ut, jag vet! Men det är lax i ugn, kokt blomkål och hollandaisesås.. Också mycket mycket gott. 
Idag har jag varit med lilla sonen hos bvc, för vaccin, 1,5 års läkarkontroll och mät+vägning. Han är ganska lång vår lille fis, 89!! :)) Efter det blev det en tur ner till hälsokost , inhandlade fiberhusk och mandelmjöl.. Så nu ska det göras pannkakor och dylikt. Malin har varit här idag, jag satte en hårförlängning på henne

resultatet blev KANON!!!! Man blir ju sugen själv ;) Men men, vi får se! 
Nu ska vi mysa lite här hemma! Ha en underbar kväll vänner, hoppas ni mår bra :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar