måndag 20 februari 2012

Dagens skörd





 Imorse när jag vaknade låg en utslagen gosse bredvid mig och sussade sött..<3 Efter en riktigt jobbig natt.
Älskar detta lilla liv mer än livet själv!!
När suget blir alltför stort.. 1-2 bitar av detta .. med mint.. ÅÅååååh. 

Kvällens middag: Ost och baconfylld köttfärslimpa med blomkålspure och brunsås! 

Såhär vackra tulpaner på vårt bord :) Jaa jag älskar tulpaner !! 

Var och handlade i söndags inför veckan och det är jag glad för , med tanke på hur denna veckan började. Men jag och Affe har haft en bra lugn dag tillsammans. När han är såhär riktigt sjuk vill jag själv ta hand om honom.. Han var verkligen ledsen inatt när han kräkte. Det gör så ont och man önskar att man kunde ta allt själv. Med det sagt hoppas jag att vi alla klarat oss från detta nu och får hålla oss friska och krya ;) 

Skulle koka Affes alla nappar idag (utom en som han hade när han vilade middag) men.. jag glömde dom på spisen.. Bara att kasta alla. Ringde till Martin så han köpte med sig nya bappisar hem. 8 st! :D 
Affe vill ha en i munnen och en i var hand när han ska sova. Han har ingen snutte eller nalle så napparna är mycket viktiga vid läggdags. :) Ha en skön kväll vänner ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar