söndag 12 februari 2012

En söndag i snön

Hej hej ! Morgonen började sådär jag hade så himla ont i magen.. :(
Det lättade under dagen, så skönt.
I eftermiddag tog jag en efterlängtad promenad med en vän <3
Jag har inte sådär jättemycket att dela med mig av idag.
Frukosten idag bestod av ..trumvirvel!! Ägg och bacon!
Lunch : Varma mackor på oopsiebröd.
Kvällsmat: Söndagsgryta med kokt blomkål (MUUUMMMSS)

Jag har tappat motivationen lite.. bara pyttelite! Jag har INTE fuskat eller något sånt och jag känner inte att jag ska rusa till affären och köpa godis o CHIPS... men , det var vägning idag och vågen visade på minus 1 kilo. Jajajaja det är ju JÄTTTEBRRAAAA... Men jag hade nog hoppats på mer ! :( Jag hade såklart höga förväntningar på att rasa i vikt. (haha) Men men ett ner är bättre än ett upp!
Tålamod Linda. tålamod.. Kanske kommer ett riktigt tapp.. På tisdag har jag gått på LCHF i 2 veckor och idag har jag sammanlagt gått ner 2,6 kilo så egentligen är det ju jätttebra. Jag funderar på att väga mig varannan vecka och inte fokusera så mycket på vågen, utan mer mått och allmänt välmående. Ett stort plus är att jag börjat träna ju, det har inte hänt på många år. Imorgon ses vi igen gymmet! Är du redo?? ;)

Nu ska lillen ha pyjamas , torr blöja och få tänderna borstade. Sen ska mamman få duscha.. :)
Ha en trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar