lördag 4 februari 2012

DAG 5


Hej hej ! Har ni haft en bra lördag so far? :) Idag fick jag äntligen fixat mina naglar :)) Det blev rosa glitter super nöjd! 










 Sen var tanken att jag skulle ta en PW hem från stan men Malin ringde och ville till Vellingeblomman , och det kan man ju inte säga nej till ;))
En liten skylt att hänga på Affes dörr :) 

 Och en liten prins på byrån ;)
När jag kom hem klädde vi oss och tog en sväng längs East Beach :)) Underbart!! 

Och vad har jag ätit idag då? 
Frukost: Ägg och Bacon
Lunch: Pannkakor med vispgrädde och jordgubbar
Kvällsmat: Köttbit med vitlökssmör, bea-sås, blomkål, paprika och rödlök. UUUUUUuunderbart gott!!

Till filmen ikväll har vi gjort vitlöksdippa och grönsaker att dippa: Blomkål, paprika, broccoli och gurka. Längtar redan ;))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar