torsdag 9 februari 2012

Low carb high fat

Hej vänner !
Mycket LCHF blir det i bloggen just nu, men det är livet nu ! :)
Tänkte bara dra lite för er hur jag mår såhär 10 dagar efter att jag började.
Jag har läst/hört många som är "emot" lchf..
Jag mår så bra ! Förr kunde jag bli dålig i magen flera dagar i veckan men det är helt borta, och gaser och uppsvälldmage finns inte längre. Och då har jag bara gått tio dagar! Jag har hört att hyn ska bli fin också, spännande ! Det är väl status just nu! På Söndag är det vägning igen! Imorron är det träning, skulle gärna tränat idag men vädert är inte sådär jätte cykla till stan vänligt. Kan väl vara sunt med en vilodag mellan passen?

Och en liten grej jag gjort för min egna ögons skull är att ta ett foto på mig själv varannan vecka iförd enbart trosor , sen kan man om 2 månader ( 1 , 3) lägga ihop bilderna och (förhoppningsvis) se skillnaden. Man ser sig själv varje dag så man kan nog bli lite blind tror jag!

Nä, nu ska jag ut och pulsa i snön och hämta mitt lilla hjärta!!
Ha en fin dag !!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar