torsdag 2 februari 2012

DAG 3


Hej vänner ! Idag är tredje dagen utan socker och kolhydrater ( fast mini mängde koldhydrater får man nog i sig?) Jag inbillar mig att jag känner mig slankare (hahaah!) över magen, men jag väger mig inte förrän på tisdag! Då har det gått 1 vecka. Jag är STOLT över mig själv, 3e dagen är snart over..! :)) 
Till frukost idag åt jag äggröra och knaperstekt bacon, och det har ni ju sett ! 


 Lunch- LCHF pannkakor med blåbär, hallon och lättvispad grädde.. Det var lovely!
 Kvällsmat! Kycklingwok... med grön paprika, squash, broccoli, lök.. Mumma! Mycket gott! En klick creme fraiche till , den var ganska het ! :) Mums mums!
När mannen kommit hem tog jag på mig mina löparskor (ja sånna har jag!) och tog en 3,6 km PW, jag gick så benen krampade, det var såå skönt efter! Ni vet när man har sådär härligt ont i kroppen. Visst var det kämpigt .. då får jag ta fram mina mentala peppbilder eller saker.. Kan tex vara:

Sms från en bästa vän:



 Tom Cruise... Mmmm...
 och mina hjärtan såklart... <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar