torsdag 16 februari 2012

Nu mår jag mycket bättre

Hemma efter en underbar kväll!!! :)
Jag lagade lasagne ikväll och den blev helt fantastiskt god! Här kommer den för er som vill :

Jag börjar med att fräsa en gul lök.. Sen åker färsen ner i pannan. I min färs har jag, salt, peppar, 1 stor vitlöksklyfta, tomatpure, creme fraiche, och en skvätt vatten. 

Ostsås ala LCHF , grädde (3 dl vispgrädde) gräddost 38% , jag rev den inte utan bara delade den i mindre bitar , smälte fint . Salt o peppar. 

Rör om noga :) 

Den färdiga färsen..

..börjar med färs i botten..

..sen plattorna..

..ostsås..

In i ugn 200 grader, ca 40 minuter , här har ni den färdiga!! HIMMELSK BLEV DEN !! 


2 sådana här stooora glas sveper jag om dagen.. duttig dutitig :) 

snö snö i eftermiddag, men nu när jag rullade hem regnade det bara.. 

Mår redan mycket bättre! Kärlek vänner, kärlek. 
Sov gott <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar