fredag 3 februari 2012

DAG 4

HEJ kära vänner :) Hur mår ni? 
Här är det fint! Idag har vi haft mina föräldrar och bror på middag, och eftersom det är fredagsmys skulle Affe få lite lala och stjärnor (chips) oj oj oj vad dom där stjärnorna luktade himmelskt, men jag klarade det! Jag luktade bara på dom, haha! :) Chokladet känner jag inget jättebegär för, snacks är mer min svaghet.. 





 Hur ser er kyl ut? Fick bara en tanke idag, vissa är så emot magneter och foton.. men inte jag.. Vi har Alfred och bröllopsfoto :) och kära "brev" samt dagis info såklart.. :))
 JAJA denna veckans tulpaner fick man själv köpa ;)) Då blev det rosa. Löparen är ny! Från Åhlens.. Vårfärger piggar upp !
Maten idag: Frukost Yoghurt med bär och nötter. Lunch: Kycklingsallad med extra dressing (vitlök ananas) och kvällsmat som på bilden ovan, kom på när jag nästan klämt allt, OJ Jag måååste fota! Det är baconlindad färskostfylld fläskfile.. ÅÅHH mums!! 

Eftersom vi hade gäster och det är fredag, lite lchf vänlig efterrätt.. :) Hemmagjord chokladmousse! Ljuvlig, himmelsk! Mmm! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar