lördag 11 februari 2012

Härliga lördag och DAG 12

Hej vänner! Idag har vi inte gjort mycket .. Skönt det! Vi tog en sväng med Hebbe och Affe (i pulkan) i förmiddags innan lunch. Idag blev det pannkakor med vispgrädde och blåbär :) sen ville jag ner en sväng till gymmet , tog en sväng på bandet idag körde jag slut på mig själv fullständigt och avslutade med 10 min cykel! Nu är man sådär skönt mör i hela kroppen :)

I eftermiddag tittade vi på Puss in boots, haha så söt! Affe åt vaniljgifflar och vi mös ordentligt i soffan!

Ikväll blir det film, hette den Tower Heist? Jag minns inte! Kvällsmat idag blev kött, vitlökssmör och grönsaker, precis som förra lördagen, hehe..
Hur skön är inte bilden på killen i Finland ;) helt apropå liksom! Ha nu en skön kväll.. Det ska vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar