onsdag 8 februari 2012

DAG 9

Hej allesammans! Det är många som läser min blogg, kul! Hoppas ni mår bra.


 Jag har glömt berätta att vi gjorde varma mackor på oopsies'en som jag bakade :) GUD VAD GOTT!
Vi hade smör, dansksalami lök och ost, Martin hade tomat istället för ost. Kan jag verkligen rekommendera om ni kör LCHF!
Dagen började inte alls roligt idag om jag ska vara ärlig, jag somnade ledsen och hade tusen tankar och det blev inte mycket bättre imorse. Men iväg till jobb, sen TRÄNADE jag !! Debut för första gången på vääääldigt länge (ååår) och det var riktigt skönt, jag hade för avsikt att gå 50 minuter på bandet, med efter 35 minuter började benen krampa haha! Tänk på hur otränad jag är, det är något jag får jobba upp helt enkelt! O ni ska veta att det var inte 35 minuters slögång, det var högt tempo , svettig och go var jag. ;)
Sen blev det en genom gång av samtliga maskiner inne på "tjej"delen, känna på allt, det blev 5x3 på de flesta men på ben och arm försökte jag ta 10x3 :)

Just nu sitter vi och myser, jag och Affe :) han äter macka med mjukost och dricker juice och sitter helnöjd.
Det har gått 9 dagar utan socker, utan godis, snacks, pasta, potatis.. och jag mår kanon!! Jag är faktiskt stolt över mig själv som gjort denna helomvändning!
Ikväll har jag lovat klippa Anna, skulle blivit gjort förlängesen men annat kom emellan!

Idag har jag ätit: Yoghurt med bär och nötter
Pannbiff med lök, skysåsoch haricoverts(?) om det stavas så ;)
Och betalning för klippning ( jag vill inte ha pengar av mina vänner) blir kvällsmat LCHF är beställt ! Så det återkommer jag med! Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar