fredag 25 november 2011

Så jäkla nöjd med dagen, med mig själv, mitt jobb, ja allt!

Började 07:00 imorse skulle vara med Anna på utforskarna hela förmiddagen, kan ju inte bli bättre! Efter middag var jag och Jum ute med kidsen ett tag och sen var jag resten av eftermiddagen på utforskarna och det var så mysigt!! :)) jag stormtrivs!!

Affe var på dagis mellan 9-12 och sen var han hos Mormor och Morfar som var lediga. Jag jobbade till 15:30 idag och hämtade Affe efter jobb. Sen har vi haft fredagsmys med god mat (fläskfilégryta) och godis till oss alla!
Jag la förresten ut 4 fåtöljer på blocket igår , på vinst och förlust, dom skulle bara på tippen men dom är nu sålda och jag är 500:- rikare!! ;))
Nu blir det lugna stugan, jag lägger mig och wordfeudar lite och somnar snart gott.. Trött och MYCKET nöjd med dagen - och livet!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar