tisdag 8 november 2011

Åh detta vädret gör mig hängig och less. Försöker pigga upp mig själv på diverse sätt men det känns svårt.. Idag har Affe varit ensam på dagis för 2:a dagen i rad och det går jättebra. Skönt ! Snart dags att börja jobba, det ska bli kul ! Jag tog Hebbe med mig på en lång promenad innan vi hämtade Affe. Hebbe är så duktig och sitter ute vid vagnen och väntar troget på oss :) 
Det var skönt att rensa huvudet lite på promenaden, en del som snurrar runt där inne. 


Idag händer det inte så mycket mer, vi får se om vi ger oss ut en sväng sen, som sagt så lockar ju inte vädret direkt.. :( 


Louie passade på att lägga sig i flaket på Affes lastbil när han inte var hemma.. haha! ;) 
Åh vad jag längtar efter lite kul,1:a advent och julpynt, övernattning och jul på tivoli i köpenhamn , Ullared... :) 


2 kommentarer: