fredag 18 november 2011

Affe somnade sent igår, sov lite knasigt inatt och vaknade tidigt. Så hela dagen på dagis hade han varit lite gnällig, sen somnade han som en stock på 2 röda.. :) Lille fisen..
När han vaknat (när hans mamma väckt honom) ska vi till Sofie och hennes två troll. 
Jag har gått o väntat på brev från Transportstyrelsen eftersom jag bytat efternamn måste jag förnya mitt körkort... På skatteverket sa dom ca 2 veckor, men nu har jag varit gift (hihi) i 1,5 månad.. Så imorse ringde jag dit, och först sa frun i luren lite snäsigt att det skulle faktiskt skickas ut automatiskt. Men hon tog mitt personnummer och sen sa hon " det har blivit fel med något, vi skickar ut det så du har det i början av nästa vecka." Ja just det! Ingen kan man lita på :P 
Hehe. 
Nu ska jag försöka så smått få liv i mitt lilla hjärta där uppe.. 
Ha en underbar fredag kära vänner !


Fina familjen Andersson. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar