onsdag 16 november 2011

Onsdag idag.. Var tar veckorna vägen ? Och ändå sitter man och längtar efter torsdag , fredag och HELG för det betyder ju tid med min man :) O gos morgnar med Affe som inte ska iväg på dagis. O på måndag börjar denna mamman jobba! Ska bli skönt, men känns klart konstigt, man har ju gått hemma ett TAG.. Affe föddes 15 Juli, och jag slutade jobba i mitten av Maj eftersom jag fick mycket foglossning... Hehe, ganska längesen..


Men det ska bli skönt som sagt.. :) Komma in i vardagen lite, men det skrämmer ändå... åh, fram o tillbaka flyger tankarna, som alltid med mig. 
Det som känns skönt är att Affes farmor har sagt att hon gärna ställer upp och hämtar så att det inte behöver bli långa dagar för honom, känns väldigt lugnt och tryggt. Jag vill inte ha Affe på dagis tidig morgon till sen kväll. Givetvis säger jag inget om dom som måste det! Men för min egen skull (och Affes såklart) är jag väldigt glad och tacksam att vi kan göra såhär ! 



Småttingarna Affe och William :) 

Kan inte fatta var tiden har tagit vägen! Till helgen ska vi träffa fam. Nilsson ! Affe och William är födda samma dag och vi träffades inne på neo i Malmö, sen dess har vi hängt ihop ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar