torsdag 24 november 2011

Åh vilken härlig dag.. Det behövde jag! Började morgonen med dagislämning kl 9! Sen åkte jag och klippte Ann-Sofie, trevligt med en pratstund ;) När det var dags att hämta Alfred på dagis, följde mormor med och sen passade vi på att fika när han sov. Vi fikade på kakan som jag bakade igår, idag var den SÅ god, den behövde stå o dra sig några timmar i kylen. Men guuud vad god. Kommer jag göra fler gånger, det var en kladdkaka med vit choklad ! Efter Affes tupplur åkte vi och handlade julblommor jag ville bl.a ha mini julstjärnor och hyacinter till denna söta krukan:
Röda julstjärnor och en röd hyacint :) Blir nog fin när den slår ut och dom luktar SÅ gott!


Ikväll kommer Mange hit o käkar och så ville han bli klippt, klart man ställer upp!
Imorgon är det jobb igen, 07:00 ska jag infinna mig :) 
Sen är det ÄNTLIGEN fredagkväll o hela familjen är samlad igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar