måndag 14 november 2011

Idag har jag och Affe haft en riktigt härlig dag. Jag tog honom ledigt från dagis , och sen vid 10 tiden begav vi oss till Sara och Hannes för lite bullfika och mys. Vi pratade en del om allt som hänt i höstas med vänner och sånt och då sa Sara något väldigt klokt till mig. Nu är vi så pass gamla att vi väljer våra vänner, man behöver inte ha tjugo vänner för att må bra. Och hon har ju rätt, det ligger inte någon prestige i hur många vänner man har, huvudsaken är ju att dom man har får en att må bra. Jag har en handfull nära vänner som jag älskar och som jag inte vill vara utan. Jag  är glad för att dom finns, för deras olika sidor och fina personligheter.
Josse, Emma, Sofie, Anna ,Daniel och  Malin.. Tack för att ni finns.

I eftermiddags var vi en sväng hos Josse och sen veckohandlade vi på vägen hem!
Skönt! Nu ska vi mysa och gosa lite :)


2 kommentarer:

  1. Mitt liv är så mycket finare, roligare och lyckligare sen du kom! Älskar dig <3<3<3!

    SvaraRadera