torsdag 3 november 2011

Idag flyttade Malin och Affe fick tillbaka sitt rum. Han blev jätteglad ! Vi dammsög därinne och dammade. Det kändes skönt att få iordning. 
Idag var dag 3 på inskolningen, det gick jättebra. Idag fick han premiär äta på dagis, broccolisoppa! Jag tänkte ungerfär "Jippi" när jag hörde det, men jag kan stolt säga att jag inte ens behövde byta kläder på honom! Han var så duktig, och drack tom ur ett glas! Jag är helnöjd med dagiset! Och nu har jag fått veta vem som blir vår mentor och hon är verkligen jättegullig! 


Nåväl. Ikväll ska vi ha en familjekväll. Äntligen är pappan i huset hemma och vi ska äta tillsammans, sen när plutten somnat ska vi mysa framför en film :)  
Imorgon ska jag till Anna, med Josse, vi ska äta gott, mysa och bara ha det bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar