onsdag 2 november 2011

Nähä! Det blev inte jag som rå-däckade utan min lilla son. Det har aldrig någonsin hänt, men idag somnade han sittandes i soffan strax innan 18 snåret.. Aningen för tidigt, så vi får se hur natten blir .. Öööh. Men det tar på krafterna att börja på dagis.. Funderar på att förlänga middagsluren igen, för så tidigt ska han ju inte somna, kanske tillbaka till 1,5 timmes middagsvila, eller iaf 1 , 20 .. Så trött ska man ju inte behöva vara. 
Ja så hamnade jag här efter Bonde söker fru, det enda programmet jag följer på tv. 
Får väl också snart knoppa in, imorgon blir det heldag på dagis, hoppas det ska gå bra. Några dagar till sen är inskolningen klar. Då ska man väl gå bölandes därifrån och undra varför man nu gjorde detta och lämna en gråtandes unge i kapprummet :( Nej, Linda! TÄNK POSITIVT!! 
För er som inte vet det så LIDER jag av mycket svår separationsångest. Grymt jobbigt. Jag har självdiagnostiserat mig. ;) 

Såhär ska det liksom alltid vara. Mina gryn där jag kan se dom. Och övervaka. Ta hand om. 


Godnatt mina fina vänner ! Tack för att ni finns. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar