torsdag 10 november 2011

Äntligen! Efter något som känts som en evighet så kommer idag solen fram. Jag lämnade Affe på dagis vid 09 och gick hem, plockade, diskade och hängde upp tvätt ( sånt man gör typ 363 dagar om året...) Innan vi ( Jag o Hebbe) hämtade Affe på dagis vid 12 gick vi en lång runda längs med vårt fina östra stranden.. O solen sken och värmde kinderna. Det vara bara jag o Hebbe så långt ögat kunde nå, ah, då mår man bra i själen, eller iaf jag :) 
Nu sover skrutten men så fort han vaknat ska vi ner till stan vi måste till Apoteket och sen SKA vi till parken , mata ankorna och busa lite på lekplatsen, suga i oss alla solstrålar vi bara kan. Vi får sällskap i parken också i form av två busfrön och deras fina Mami, Josse. 


Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag, en hel helg med min man <3 Behöver jag. Och vår lille pluttskrutt såklart! :)) 


Nä, dags o packa inför eftermiddagen. Ha nu en skön dag vänner! 
Vår älskade på Östra Stranden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar