tisdag 27 december 2011

Mysig jobb-dag

Ja jag medger . Jag var riktigt "söndags-depp" igår.. Julen gick så fort och alla lediga dagar sprang förbi oss! 
Och sen var Affe vaken inatt mellan typ 02-05 och jag skulle upp och jobba morgon.. Lagom glad. 
Men dagen blev så bra! Alla var på gott humör, lite barn nu i mellan dagarna, härlig stämning! Helt underbara fröknar jobbade jag med idag! ;) 
Och så fick man kel och mys med barn idag, det blir mer så när det är mindre kids, det gillar vi ;) Och när längtan efter Affe är stor är det skönt att få krama en liten goding på jobb..! 


Samma tid imorgon igen, så jag borde verkligen lägga mig nu. Hoppas Affe sover hela natten, men han hoppade över middagsluren idag så det tror jag nästan.. ska inte säga för mycket nu ;) 
Ha det så fint mina vänner.. ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar