onsdag 21 december 2011

GUD vad trött jag är.. Hela kroppen värker.. jag HOPPAS att det bara är som jag är trött och inte febern som ska komma tillbaka.. Idag är första dagen på närmre 3 veckor som jag faktiskt mått hyffsat! Inget nässpray och ingen värktablett. *håller tummarna* Och vår lilla gosse är också mycket piggare! Underbart! :)

Jag fick veta att jag har tillgång till bil imorgon så jag funderar på om jag och Affe ska åka till stan och fixa dom där sista klapparna imorgon förmiddag innan jobb... Tål att funderas på, kommer väl vara galet mycket folk, jag måste ju ner, kanske lättare utan Affe men han tycker det är ganska skoj och gå en sväng.. Om svängen vara MAX 30 min ;))

Nä, nu ska jag plocka lite och sen får det bli en tidig kväll, är helt slut i både kropp och knopp ;) 



Ja alltså bilden har inget med inlägget att göra .. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar