söndag 11 december 2011

Hej från sjukstugan..
Vi har inte hörts på ett tag. Det visade sig i fredags att Affe hade bägge ögon och öroninflammation på bägge öron :( Han var "meget röd och infekterad" sa den danska läkaren. O det förklarar genast veckan EXTREMA nattningssvårigheter :(( Han fick penicillin utskrivet och sen har han blivit lite piggare. Jag började själv hosta och natten mellan fre-lör fick jag hög feber med sjukaste frossan, grät till martin som ett litet barn.. tramsigt va, men man blir ju så himla liten när man har sån feber och det gör ONT överallt.. 


Idag trotsade vi allt, och tänkte att eftersom Affe gått på penicillin i 2 dygn är det säkert ingen fara, och det var det inte. Vi har haft en fantastisk dag med våra vänner :) 
Imorgon är det måndag igen och jag får se hur han är imorgon om det blir dagis eller inte.. Jag ska inte jobba förrän på tisdag och det är jag glad för, mår inte alls bra här nu ikväll.. halsen gör super ont och känner hur kroppen gör ont. Har tagit värktablett och sitter och drömmer om en varm säng som jag alldeles strax ska inta. 
Hoppas ni haft en skön helg vänner, ta hand om er så hörs vi av snart igen ! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar