torsdag 22 december 2011

Jag och Affe var på stan idag! Vi kom dit vid öppning, och det var inte alls mycket folk, sååå skönt! Vi fick handlat det vi skulle .. :) Sprang på vår Daniel på stan också, bio blev bestämt, Girl with the dragon tatoo den 29/12, jaaa!
Ikväll när Affe lagt sig satte jag och Martin oss ner, packade in dom sista klapparna.. Sen satte vi på "Ett päron till farsa firar jul" och njöt av chokladmousse som Martin vispat,i hop  till oss tidigare ikväll.
En helt perfekt kväll! Imorgon måste vi iväg till affärn igen (IAF) fast vi inte skulle men jag glömde ju såklart en del som behövdes till baket imorgon, FAST det stod på min handlelapp... Förvirrad..? Nää!
Ja, sen ska vi baka till Julaftons fikan framför Kalle Anka! Mysmys!

GOD JUL PÅ ER VÄNNER om jag inte är inne och bloggar igen! Ha det nu så skönt med era nära och kära!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar