fredag 2 december 2011

Ikväll är jag trött och glad :) jag har jobbat hela veckan nu och känner verkligen att mamma ledigheten är slut! Känns både bra och vemodigt, jag saknar Affe varje vaken sekund men vet att han har det bra på sitt fina dagis .. Både han och jag går nog igenom en liten separationsångest fas nu, det har liksom varit han å jag i 15 månader.. :) det är det fortfarande men ni förstår! ;)

Annars ikväll har vi haft mys med hela familjen Andersson/Johansson dvs vi och mormor , morfar och morbror Mange :) alltid så mysigt. Pappa var sugen på hemmagjord pizza så det fick det bli, sen efterrätt o mys framför På spåret :))

Nu vill Affe gärna ligga hos oss varje natt och vem är jag och neka honom det?? :)) nä jag tycker det är såå mysigt så. Ikväll skulle han bli nattad där också och han somnade så gott omringad av kuddar.. Vår lilla sötis!

O så bjuder jag på en bild på min man- akrobaten. Ha en fortsatt bra helg vänner!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar