måndag 23 januari 2012

I-Phone foto!

Hej mina vänner.. Allt bra med er idag?

Jag såg igår att jag hade närmre 900 bilder i min i-phone! Dags att lägga över på datorn, tänk om något skulle hända och dom försvann! :(
Här kommer ett lite urval av alla mina 900 bilder ;)

Allra första bilden , på Affe såklart, en liten Affebaffe som inte lärt sig gå än :))


På uteservering i somras med mamma och pappa !

Morgonmys <3

Malin innan Törringelund

Morfars 60 års tårta !

Mmmhhmm... :))

Josse bakar :)

Hebbe fick åka vagn i somras:) 

Extensions :)

Bästa midsommaren på flera år ! Med alla våra fina vänner!!

Ullared med Asparna :) 
Ja, här var ett litet plock från huuuur många bilder som helst! Uppskattas sådana här inlägg kan man ju bjuda på fler. Vad har ni annars för er idag? Jag fick hämtat ut ett paket innan jag hämtade Affe på dagis. En ny vinterjacka, mössa och strumpor till lilleman ! Allt passade och var jättefint. Jackan var en parkas med pälshuva, så söt ! Och mössan en toppluva med stooor tofs :D Ska fota när han premiär bär det. 
När Martin kommer hem blir det veckohandling. Ha en fortsatt bra måndag! 





2 kommentarer: