tisdag 10 januari 2012

Det var så längesen jag bloggade! Det har varit mycket med jobb, hälsa och annat.
Vi var sjuka innan jul, över jul och nyår och en bit in i nya året. Men nu verkar vi fått rätsida på dom bacillerna.
Fast idag verkar bägge jag och Affe snuviga :(( Vill inte !
Förra veckan var jag äntligen och fixade mina naglar! Vanliga franska blev det:
Mycket nöjd, nästa tid är den 31 Januari, eftersom jag hade så korta under.. Sen ska det väl räcka var 6:e vecka ! :) Och igår damp första nummert på vär veckotidning ner:

Eftersom jag gillar att testa nya recept  och Martin gillar att lösa korsord fick det bli denna ;) Hittade hela 4 nya recept som ska testas denna vecka. Jag ska dela med mig av dom till er ! 
Annars är det ganska lugnt för tillfället.  Min kära man fyllde 30 i veckan som var så helgen bestod av kalas för honom ( han ville inte ha större tillställning) jag hoppas kunna bli klippt denna veckan också, mitt hår behöver det veeerkligen ;) Ska konsultera min frisör! ;) 

Nä vet ni, dags för mellis ! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar