måndag 30 januari 2012

Hej vänner !
Hoppas allt är bra med er. Här rullar livet på..
I förra veckan fick jag en bok av min älskade man som jag tjatat om och verkligen ville ha:

JAG ÄR SUPERTAGGAD!!!

Jag har aldrig gett mig jävlaranama på något såhär, förutom när vi skulle "göra" Affe :) Hihi och det gick vägen!
Nu ska jag ta denna resan med Katrin, jag kan varmt rekommendera boken, jag skrattar så jag gråter, jag håller med, jag blir peppad, förbannad.. ahh den är kanon! Imorgon börjar min resa! Det är mycket som ska bort och det blir säkert en lång och svår resa, men jag ska försöka överbevisa mig själv att jag kan!
Nu kör vi !


O denna veckan är DET DAGS för naglar.. Jag har tappat! Men nagelbyggaren har varit bortrest (en evighet!) Jag ska försöka få tid torsdag eller fredag! 
Som sagt jag hoppas ni mår bra, och att ni haft en skön helg! 
Följer ni med mig på min resa? 

2 kommentarer: