tisdag 11 september 2012

Godkväll :)

Vad fort vissa dagar går! Idag har jag träffat Malin, alltid kul!
Vi skulle ner en sväng på stan imorse , mitt i rundan blev jag vit som ett lakan och började kallsvettas.. Kändes som att jag behövde kräka DÅ och DÄR.. Snabbt in på en toa, av med jacka och sjal , sen bara lugnade det sig. Märkligt det där med gravid illamående ! Var inne på H&M och tittade på kläder till nyfödd ... Åh herregud! Jag skulle kunna fylla en korg med kläder till kommande lillasyster :)) längtar!

Kvällsmaten bestod av falukorv och makaroner! Haha.. Ibland har man varken tid eller ork till annat. Under middagen satt Affe och skulle peta in makaronerna i öronen, tokiga unge! Ni med barn, sysslar dom också med det??
Nä, nu ska jag och min älskade se ett avsnitt hell on Wheels :)) trevlig kväll på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar