onsdag 12 september 2012

En onsdag..

Åh.. Vissa dagar! Började på väg till jobb på cykel. Ja nu för tiden skulle jag behöva bege mig en timme innan jag börjar. #tjockis.. men jag kom i tid, kändes som jag aldrig skulle varva ner efter den cykelturen, hehe.

När jag slutat kom jag hem till en kille som absolut inte skulle sova middag vilket har speglat HELA eftermiddagens humör.... Jodå. Vid 15 snåret skrek och grät han sig till sömns och jag lär honom sova i 15 min bara annars vet jag hur kvällen och natten blir.. Förövrigt har dom senaste nätterna var katastrofala och man börjar undra vad man gör för fel. Varför är ungen VAKEN??? Han är inte ledsen, han är bara ... Vaken! Jaja snart ska man ju ändå börja om igen ;)

Nåväl, sen har kvällen varit mysig, är ensamma , men Martin ska snart komma hem. Vi har ätit god mat och så ett bad på det :) hoppas Affe vill komma i säng i tid idag så jag kan få se lite True Blood ikväll , jag har börjat om från säsong 1 igen... Det är sååå bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar