måndag 10 september 2012

Dålig

Oj! Bättre sent än aldrig, jag vill så gärna blogga jag måste finna tiden och ro.
Det har ju hänt otroligt mycket sen sist. Vi vet nu att det är en lillasyster i magen, och jag går strax in i vecka 22! Hurra!
Med storebror är det bra, han är förkyld men det var ganska väntat eftersom dagis har dragit igång på allvar.
Vår allra första flicka , vår ängel, var vi och satte rosor hos den 1 september då det var tre år sedan hon lämnade oss.. Det var jobbigt , alla känslor bubblade upp igen, men samtidigt väldigt fint. Det är bra att ha en plats dit vi går med vår hjärtesorg, gråter, tänder ljus och håller om varandra.

Idag är det måndag, ny vecka , nya tag. Det gillar jag! Vi var hos Sofie och Co. på förmiddagsfika och nu gör jag den vanliga måndags sysslan (känns det som) - jag tvättar. I väntan på Malin som ska komma med sallad och skvaller efter en resa till Rhodos en vecka! :)
Bjuder på lite bilder från den senaste tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar