måndag 18 juni 2012

hehe..

Nä, hörrni, jag fick aldrig rätt på Spotlife.. :P haha !
Här får jag stanna iaf. Ni tycker väl jag flänger och far, men här blir det mer gjort tror jag, här vet jag hur jag lägger in bilder, inget konstigt med kommentarer osv.
Hur har ni det? Här är det bra. Helgen har varit lugn och go, bara umgåtts med familjen.
Idag har jag inte gjort mycket, lämnat & hämtat Affe på dagis, städat och snart blir det veckohandling. Spännande va! Aja! På fredag är det midsommarafton! Det visade sig att Affe kommer ner från Sthlm, så kul! Vi ser framemot det.. :) Nu ska jag väcka den lille som för övrigt hållt låda inatt.. Han gjorde det mycket när han var mindre, och kunde vara vaken 1-2 timmar pigg och glad.. sen var det lugnt i fleeeera månader men nu har den tramsen börjat härja på natten igen.. Det känns under dagen kan jag säga.. trött.. Blä!

Ha en fin dag vänner !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar